Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Beste wensen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Beste wensen
ook voor de jou de beste wensen patrick! ik neem aan dat dit beel dooit al eens zonder wensen is gepasseerd (had hem nog niet eerder gezien).
in ieder geval is het wel een TOPPLAATJE, al is dat waarschijnlijk niet het hoofdonderwerp van deze plaatde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
En vanuit Nederland de Beste Wensen terug.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ooit gezien in Blankenberge De wensen neem ik graag in ontvangst alhoewel dat 'gezond' een andere invulling heeft gekregen. Mag ik jou en Denise een allerbeste 2023 toewensen en toon geregeld maar je foto's waar ik steeds naar uitkijk of ik geen commentaar kan geven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOoit gezien in Blankenberge De wensen neem ik graag in ontvangst alhoewel dat 'gezond' een andere invulling heeft gekregen. Mag ik jou en Denise een allerbeste 2023 toewensen en toon geregeld maar je foto's waar ik steeds naar uitkijk of ik geen commentaar kan geven.
Comment
-
Eveneens de beste wensen voor jullie!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichthihi klopt niet hoor Raymond ,is eentje van dit jaar in juniLast edited by G.R.; 26 december 2022, 19:39.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Elke foto van jou vervult de wensen van veel mensen en wakkert het verlangen nar beter aan bij andere fotografen. En laat al die wensen maar in vervulling gaan.
Groetjes en wensen terug,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk berichtElke foto van jou vervult de wensen van veel mensen en wakkert het verlangen nar beter aan bij andere fotografen. En laat al die wensen maar in vervulling gaan.
Groetjes en wensen terug,
Xavier
Tot volgend jaar
Comment
-
Bedankt voor de mooie wensen, en voor jou en je dierbaren ook een schitterend en gezond 2023.
En een schitterende wenskaart.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Comment