Dit was niet gepland
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Maan stijgt boven de Hverfjall-vulkaan
Collapse
X
-
[Showcase] Maan stijgt boven de Hverfjall-vulkaan
Labels: Geen
-
-
Re: Moon rising over Hverfjall volcano
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtInteressante bewerking. Waarom de zon hier bijna vierkantig reflecteert is me een raadsel ?Last edited by guido.g; 22 december 2022, 11:39.
Comment
-
mooi hoor ,prachtige koude sfeer ,een kleur dat je alleen maar ginder ervaart (of de noordelijke streken ) die maan zal idd omdat de reflectie net op de rand van ijs in het water reflecteert ,ook prachtig die kloven in die berg achteraan ,knap
Comment
-
Re: Maan stijgt boven de Hverfjall-vulkaan
Niet gepland, maar wel mooi.
Sent from my XQ-BQ52 using TapatalkThere are days where the act of seeing appears to be true happiness.
| Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |
Comment
-
-
Prachtig moment van de dag en dit is een schitterende omgeving
Voor mij persoonlijk had dit een topper geweest indien meer ingezoomd om dat ene moment
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk berichtTja weet ik ook niet, maar als je de foto op 200X zet zie je de breking in het water of ijs, ik heb ze wel niet zo gemaakt. Maar het is wel de maan ! En welke bewerking bedoel je ? Is genomen op het blauwe uurtje.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig moment van de dag en dit is een schitterende omgeving
Voor mij persoonlijk had dit een topper geweest indien meer ingezoomd om dat ene moment
grts
Sieg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtIk sluit me hierbij aan. Portrait uitsnede gecentraliseerd op de maan met vulkaan.
Last edited by guido.g; 23 december 2022, 23:32.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk berichtInderdaad het heeft wel wat, werkt wel ! Brutte uitsnede met een Win.knip
Maar dan wel uiteraard in een kwalitatief betere uitvoering
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
heerlijke plek en sfeer vastgelegd!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment