Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Interessante bewerking. Waarom de zon hier bijna vierkantig reflecteert is me een raadsel ?
Tja weet ik ook niet, maar als je de foto op 200X zet zie je de breking in het water of ijs, ik heb ze wel niet zo gemaakt. Maar het is wel de maan ! En welke bewerking bedoel je ? Is genomen op het blauwe uurtje.
mooi hoor ,prachtige koude sfeer ,een kleur dat je alleen maar ginder ervaart (of de noordelijke streken ) die maan zal idd omdat de reflectie net op de rand van ijs in het water reflecteert ,ook prachtig die kloven in die berg achteraan ,knap
Tja weet ik ook niet, maar als je de foto op 200X zet zie je de breking in het water of ijs, ik heb ze wel niet zo gemaakt. Maar het is wel de maan ! En welke bewerking bedoel je ? Is genomen op het blauwe uurtje.
Sorry voor de zon maar de maan is ook heel goed Ik dacht hierin een bewerking te zien en daar zou niks mis mee zijn hoor. De uitleg die iedereen gaf verduidelijkt de situatie. Thanks voor je uitleg.
Inderdaad het heeft wel wat, werkt wel ! Brutte uitsnede met een Win.knip
Inderdaad zoiets ongeveer was mijn idee, voor mij veel beter en verteld het verhaal ook beter
Maar dan wel uiteraard in een kwalitatief betere uitvoering
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment