Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ik vind dit toch heel speciaal en mooi gedaan . Ik denk dan direct als ik voor enkele dagen aan de kust verblijf om te shooten dan kom ik ook regelmatig tijdens de nacht op het strand ,dit is zo zalig en een beetje eng tegelijkertijd ,ik hoor dan de golven maar zie ze niet , alleen soms het beetje schuim dat wordt opgelicht door de maan . Ik doe dit dikwijls aan de opaalkust maar daar is het dan ook heel goed opletten bij opkomend water dat je niet wordt ingesloten in het donker !Maar dat gevoel ..........
Een foto, waar ik echt een tijdje van kan genieten. Schitterend, Raymond.
Echt goed gebruik gemaakt van het licht waardoor de ronding heel mooi tot uiting komt.(en ons op een schitterende manier, naar het lichtste punt brengt)
Het licht op de sprieten zorgt er keurig voor, dat het donkere deel net iets gevuld wordt, en er iets te zien is.
Hele mooie opname Raymond, als ik eerlijk mag zijn vind ik dit dit zelfs al het beste wat ik van jou gezien heb hier
Mooi met het licht "geschilderd"
grts
Sieg
Dat is nu eens een opmerking die recht mijn hart en gevoelens treft Sieg ! Schilderen met licht is toch de essentie van fotografie, zo heb ik het althans geleerd. Helaas wordt op die essentie hier weinig tot niet gereageerd, heb het in die stijl al geregeld getoond met eerder negatieve reacties - of geen. Daar zal ik moeten mee leven op BD. en doe dit al een hele tijd maar heb het overleefd Dank voor je schrijven.
Moeilijk te zien wat je ziet, gelukkig staat er wat uitleg bij.
Maar: het is wél een intrigerend beeld, mooie lijnen, eens anders dan wat je normaal ziet. Creatief.
Comment