Bij donker in de duinen kan soms verrassende lichtspelingen opleveren.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Moonlight shadow
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Moonlight shadow
ik vind dit toch heel speciaal en mooi gedaan . Ik denk dan direct als ik voor enkele dagen aan de kust verblijf om te shooten dan kom ik ook regelmatig tijdens de nacht op het strand ,dit is zo zalig en een beetje eng tegelijkertijd ,ik hoor dan de golven maar zie ze niet , alleen soms het beetje schuim dat wordt opgelicht door de maan . Ik doe dit dikwijls aan de opaalkust maar daar is het dan ook heel goed opletten bij opkomend water dat je niet wordt ingesloten in het donker !Maar dat gevoel ..........
-
Een foto, waar ik echt een tijdje van kan genieten. Schitterend, Raymond.
Echt goed gebruik gemaakt van het licht waardoor de ronding heel mooi tot uiting komt.(en ons op een schitterende manier, naar het lichtste punt brengt)
Het licht op de sprieten zorgt er keurig voor, dat het donkere deel net iets gevuld wordt, en er iets te zien is.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Hele mooie opname Raymond, als ik eerlijk mag zijn vind ik dit dit zelfs al het beste wat ik van jou gezien heb hier
Mooi met het licht "geschilderd"
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHele mooie opname Raymond, als ik eerlijk mag zijn vind ik dit dit zelfs al het beste wat ik van jou gezien heb hier
Mooi met het licht "geschilderd"
grts
SiegKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Moeilijk te zien wat je ziet, gelukkig staat er wat uitleg bij.
Maar: het is wél een intrigerend beeld, mooie lijnen, eens anders dan wat je normaal ziet. Creatief.
Comment
-
Ik weet ook niet goed wat ik zie, maar vindt het wel interessant om naar te kijkenMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
Comment