Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goood Morning

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Goood Morning

Even een paar dagen er tussenuit, dus daarom was het stil van mijn kant.

Fijn weekend verder.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Re: Goood Morning

mooie spiegeling
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

De paaltjes in het water maken het af.

Comment

Bedankt voor de complimenten.

Comment

Knappe zwoele "laagjes" op die manier
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Een ietsje té nadrukkelijke Johansfeer. Mocht voor mij wat minder warm/oranje.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor de mooie reactie, Frans.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Een ietsje té nadrukkelijke Johansfeer. Mocht voor mij wat minder warm/oranje.
                Bedankt voor je eerlijke mening, Raymond.
                Toch was er nadat ik wat contrast in de foto te hebben gebracht, niet zoveel verschil met de raw.
                Verder heb ik me erover verbaasd, dat niemand over de licht balans tussen onder- en bovenkant is gestruikeld.
                Ook ik, heb altijd gepredikt dat de reflectie altijd donkerder is dan de lucht. Maar in dit geval, zag ik ook gelijk op de raw, dat het een keer niet zo was.
                Als je goed oplet, zie je dat wel meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                  Bedankt voor je eerlijke mening, Raymond.
                  Toch was er nadat ik wat contrast in de foto te hebben gebracht, niet zoveel verschil met de raw.
                  Verder heb ik me erover verbaasd, dat niemand over de licht balans tussen onder- en bovenkant is gestruikeld.
                  Ook ik, heb altijd gepredikt dat de reflectie altijd donkerder is dan de lucht. Maar in dit geval, zag ik ook gelijk op de raw, dat het een keer niet zo was.
                  Als je goed oplet, zie je dat wel meer.
                  Ik geef graag mijn 'eerlijke' mening Johan doch iedereen heeft dat niet altijd zo begrepen dus ik selecteer al een tijd - en dat zal nog toenemen - om dit met mensen te doen die daar voor openstaan. Trouwens een visie is altijd persoonlijk en doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de foto ! Mondeling gaat een discussie vergelijk wel veel gemakkelijker, schriftelijk heb je snel misverstanden. Wat het licht betreft is dat altijd zo geweest Johan te wijten aan de "witte verhelderende nevels (of mist) die valselijk meer verlichtend zijn voor detectie (de camera's en chips), een voorbeeld is daarvan het automatische lichtmeten van de koplampen bij een auto daarom wordt aangeraden bij mist en nevel de autolichten manueel te bedienen.
                  En tot slot : "Je foto's zijn steeds de moeite waard om zien !"
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                  X