Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goood Morning
Collapse
X
-
[Showcase] Goood Morning
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Goood Morning
mooie spiegelingmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen ietsje té nadrukkelijke Johansfeer. Mocht voor mij wat minder warm/oranje.
Toch was er nadat ik wat contrast in de foto te hebben gebracht, niet zoveel verschil met de raw.
Verder heb ik me erover verbaasd, dat niemand over de licht balans tussen onder- en bovenkant is gestruikeld.
Ook ik, heb altijd gepredikt dat de reflectie altijd donkerder is dan de lucht. Maar in dit geval, zag ik ook gelijk op de raw, dat het een keer niet zo was.
Als je goed oplet, zie je dat wel meer.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtBedankt voor je eerlijke mening, Raymond.
Toch was er nadat ik wat contrast in de foto te hebben gebracht, niet zoveel verschil met de raw.
Verder heb ik me erover verbaasd, dat niemand over de licht balans tussen onder- en bovenkant is gestruikeld.
Ook ik, heb altijd gepredikt dat de reflectie altijd donkerder is dan de lucht. Maar in dit geval, zag ik ook gelijk op de raw, dat het een keer niet zo was.
Als je goed oplet, zie je dat wel meer.
En tot slot : "Je foto's zijn steeds de moeite waard om zien !"Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment