Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi buitenverblijf zoals U het noemt, mooie locatie
De omzetting mocht voor mij wat pittiger zijn, kwestie van smaak uiteraard
Doc als ik zulke opnames zie dan vraag ik me altijd af of de kleurenversie geen meerwaarde biedt
Doc als ik zulke opnames zie dan vraag ik me altijd af of de kleurenversie geen meerwaarde biedt
grts
Sieg
ook een beetje mijn gevoel ,en die auto zou ik eruit gereden hebben
Mooie compo en fraai buitenverblijf.
Ik denk een terechte keus voor z/w, omdat de bladeren aan de linkerkant wellicht teveel aandacht zouden trekken.
Door de overwegend grijzige tinten, blijft de kaderfunctie in stand, maar gaat de blik toch door naar het mooie verblijf.
Mooie compo en fraai buitenverblijf.
Ik denk een terechte keus voor z/w, omdat de bladeren aan de linkerkant wellicht teveel aandacht zouden trekken.
Door de overwegend grijzige tinten, blijft de kaderfunctie in stand, maar gaat de blik toch door naar het mooie verblijf.
Precies wat ik dacht. Kleur maakt de foto ook drukker. (imho)
En bedankt voor de update.
Persoonlijk vind ik herfstkleuren te mooi om deze om te zetten naar zw-wt, doch bij deze was het een goede keuze door de grote bladeren in de voorgrond
Een lager standpunt zonder de takken in de voorgrond en dan enkel de mooie herfstkleuren zou nog beter geweest zijn
Maar in ieder geval bedankt voor de kleurenversie, altijd interessant om dat ook te zien
tja meningen verschillend ,voor mij zeker de kleur ,veel levendiger ook het huis komt veel beter uit de verf ,kijk naar die mooi gekleurde bakstenen ,je voelt het voor mij geen twijfel
Allen bedankt voor de toffe reacties, daar kan ik zeker mee leven.
In het analoge tijdperk was ik een echte zwartwitter. Ik heb in het digitale tijdperk kleur moeten leren zien, misschien vandaar mijn voorkeur. Het klopt wat Johan schreef.
Bedankt en grt
Gerrit
Comment