Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anders kijken naar .....de Schelde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Anders kijken naar .....de Schelde



    Last edited by bommasien; 18 september 2022, 16:10.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Anders kijken naar .....de Schelde

    mooi structuur ,de afwerking vind ik minder ,ik zie heel veel ruis en volgens mij toch wat teveel verscherpt ,vind het spijtig dat er geen exif inzit ,(maar je bent niet alleen ),het is altijd leerzaam om te weten hoe een foto is gemaakt en voor ons gemakkelijker om een opmerking of tip te geven

    Comment


    • #3
      Re: Anders kijken naar .....de Schelde

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      mooi structuur ,de afwerking vind ik minder ,ik zie heel veel ruis en volgens mij toch wat teveel verscherpt ,vind het spijtig dat er geen exif inzit ,(maar je bent niet alleen ),het is altijd leerzaam om te weten hoe een foto is gemaakt en voor ons gemakkelijker om een opmerking of tip te geven
      Bedankt voor je reactie, ik haal de exifs er zelf niet uit? Ik vind dit ook makkelijker en leerzamer idd. Deze foto kreeg enkel een naverscherping nav RAW Ik heb een ruis- verminderde foto geplaatst die veel van de structuur verliest en de foto geen goed doet!
      iso 125-116mm-F/11-1/160s
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Anders kijken naar .....de Schelde

        Vond de eerste ook de betere Sien...Het beeld zou zo maar kunnen ontstaan zijn dmv pointillisme en vandaar een meer grafische structuur.

        Marc
        Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

        Comment


        • #5
          Re: Anders kijken naar .....de Schelde

          Voor mij mocht het streepje 'water' zelfs nog kleiner, juist genoeg om nog te laten zien dat er water is en het beeld te kaderen.
          Die getijdegeulen laten mooie patronen zien.

          Comment


          • #6
            Re: Anders kijken naar .....de Schelde

            De onderste komt uiteraard het natuurlijkst over, maar bewerking/afwerking is altijd persoonlijke smaak
            Je komt daar soms echt hele mooie structuren tegen op het strand, maar je moet het zien uiteraard.
            Enkele jaren geleden heb ik er ooit eens een volledige serie van gemaakt met veel verschillende vormingen van de getijdengeulen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X