Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anders kijken naar .....de Schelde
Collapse
X
-
-
Re: Anders kijken naar .....de Schelde
mooi structuur ,de afwerking vind ik minder ,ik zie heel veel ruis en volgens mij toch wat teveel verscherpt ,vind het spijtig dat er geen exif inzit ,(maar je bent niet alleen ),het is altijd leerzaam om te weten hoe een foto is gemaakt en voor ons gemakkelijker om een opmerking of tip te geven
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmooi structuur ,de afwerking vind ik minder ,ik zie heel veel ruis en volgens mij toch wat teveel verscherpt ,vind het spijtig dat er geen exif inzit ,(maar je bent niet alleen ),het is altijd leerzaam om te weten hoe een foto is gemaakt en voor ons gemakkelijker om een opmerking of tip te geven
iso 125-116mm-F/11-1/160svriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Vond de eerste ook de betere Sien...Het beeld zou zo maar kunnen ontstaan zijn dmv pointillisme en vandaar een meer grafische structuur.
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Voor mij mocht het streepje 'water' zelfs nog kleiner, juist genoeg om nog te laten zien dat er water is en het beeld te kaderen.
Die getijdegeulen laten mooie patronen zien.
Comment
-
De onderste komt uiteraard het natuurlijkst over, maar bewerking/afwerking is altijd persoonlijke smaak
Je komt daar soms echt hele mooie structuren tegen op het strand, maar je moet het zien uiteraard.
Enkele jaren geleden heb ik er ooit eens een volledige serie van gemaakt met veel verschillende vormingen van de getijdengeulen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment