Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stadspark.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Stadspark.

.

Een beeld van stadspark Hasselt, met zicht op de "studentenkoten". (met Fuji X70)

Bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).

Mvg.

Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

Re: Stadspark.

Mooi standpunt ingenomen Eddy
    Er zit wel een magenta kleurzweem in de foto, duidelijk zichtbaar in de lucht maar ook het zand in de voorgrond

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      ...
      Er zit wel een magenta kleurzweem in de foto, duidelijk zichtbaar in de lucht maar ook het zand in de voorgrond
      Valt inderdaad op en niet mooi Eddy.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie compo maar ik denk dat een "Velvia" instelling met die lucht erbij leidt tot dergelijke kleuren ...
        Ik zag de x70 bij aangeboden staan, ben je er nog even krachtig afscheid van aan het nemen ?
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooie compo maar ik denk dat een "Velvia" instelling met die lucht erbij leidt tot dergelijke kleuren ...
          Ik zag de x70 bij aangeboden staan, ben je er nog even krachtig afscheid van aan het nemen ?
          Bedankt Frans, en tja die X70 een fantastisch toestelletje... maar heb nu de FUJI X-S10 met lenzen van 12 mm. tot 300 mm. en dan moet een mens keuzes maken he. Als ik een correcte prijs krijg voor dat kleine wondertje (ideaal voor street) gaat hij de deur uit, anders hou ik hem...

OT en inderdaad de Fuji kleuren geven soms (voor de niet FUJI kenner) eigenaardige kleuren... maar dat neem ik erbij
          nikon coolpix s9100

Comment

mooie foto ,ook de gekozen compo ,de kleurzweem stoort idd wel wat

Comment

Working...
            X