Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooie compo maar ik denk dat een "Velvia" instelling met die lucht erbij leidt tot dergelijke kleuren ...
Ik zag de x70 bij aangeboden staan, ben je er nog even krachtig afscheid van aan het nemen ?
Mooie compo maar ik denk dat een "Velvia" instelling met die lucht erbij leidt tot dergelijke kleuren ...
Ik zag de x70 bij aangeboden staan, ben je er nog even krachtig afscheid van aan het nemen ?
Bedankt Frans, en tja die X70 een fantastisch toestelletje... maar heb nu de FUJI X-S10 met lenzen van 12 mm. tot 300 mm. en dan moet een mens keuzes maken he. Als ik een correcte prijs krijg voor dat kleine wondertje (ideaal voor street) gaat hij de deur uit, anders hou ik hem...
OT en inderdaad de Fuji kleuren geven soms (voor de niet FUJI kenner) eigenaardige kleuren... maar dat neem ik erbij
Comment