Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Hoëgne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] La Hoëgne

Nog eentje van mijn wandeling aan de La Hoëgne

Update

Bedankt om te kijken en commentaar mag altijd
    Last edited by Patricske; 21 november 2021, 12:01.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Re: La Hoëgne

Heel mooie opname. Het zal zeker lastig zijn om daar het ideale standpunt te vinden. Dus alle begrip. Jammer dat de bredere stroming -voor mijn gevoel- abrupt rechts uit beeld verdwijnt.
    Rp

Comment

Mooi, is inderdaad niet zo makkelijk een goed standpunt te vinden maar vind het hier zeker geslaagd.

Comment

Heel mooi, de herfstkleuren komen er goed uit en de compo is goed gekozen

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

het reliëf is hier mooi te volgen; ondanks de vele details loop je nergens in beeld verloren.
          Mooie waterstroming ook. Bovenaan de kleine waterval lijkt een spoor van en waterdruppel op de lens gebleven te zijn ?
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

An sich mooi beeld, maar voor mij komen de bruine bladeren ietwat overgesatureerd over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
              An sich mooi beeld, maar voor mij komen de bruine bladeren ietwat overgesatureerd over.
              Zou best kunnen m.i., genoeg van deze bladeren hier in mijn woonomgeving en tijdens een regendag verdiept de kleur zich wel eens. Ook hier zijn de bladeren nat.
              Mooie foto met genoeg dynamiek over na de lange belicjting
              http://www.smuttynose.nl

Comment

mooie foto en vind de compo ook wel ok ,die bladeren vind ik ook iets te gesatureerd en spijtig van die vlek op die voorste waterval (vermoed ook regendruppel) nochtans heel simpel te verwijderen in PS
                vind wel dat de scherpte en details heel goed uitkomen !

Comment

Prachtige herfstfoto .

Kleuren mogen wel voor mij, hier komt het geheel iets te licht over, misschien had een iets donkerder groene achtergrond nog meer diepte gebracht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    het reliëf is hier mooi te volgen; ondanks de vele details loop je nergens in beeld verloren.
                    Mooie waterstroming ook. Bovenaan de kleine waterval lijkt een spoor van en waterdruppel op de lens gebleven te zijn ?
                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    mooie foto en vind de compo ook wel ok ,die bladeren vind ik ook iets te gesatureerd en spijtig van die vlek op die voorste waterval (vermoed ook regendruppel) nochtans heel simpel te verwijderen in PS
                    vind wel dat de scherpte en details heel goed uitkomen !
                    Aangepast
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

en veel beter ,nu is hij top voor mij ,de kleuren ogen mooi naturel waar ik toch een voorkeur voor heb

Comment

Update is top, mooie natuurlijke kleur, fijne compo en goed belicht ondanks de langere sluitertijd.

Comment

Working...
                        X