Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooie opname. Het zal zeker lastig zijn om daar het ideale standpunt te vinden. Dus alle begrip. Jammer dat de bredere stroming -voor mijn gevoel- abrupt rechts uit beeld verdwijnt.
het reliëf is hier mooi te volgen; ondanks de vele details loop je nergens in beeld verloren.
Mooie waterstroming ook. Bovenaan de kleine waterval lijkt een spoor van en waterdruppel op de lens gebleven te zijn ?
An sich mooi beeld, maar voor mij komen de bruine bladeren ietwat overgesatureerd over.
Zou best kunnen m.i., genoeg van deze bladeren hier in mijn woonomgeving en tijdens een regendag verdiept de kleur zich wel eens. Ook hier zijn de bladeren nat.
Mooie foto met genoeg dynamiek over na de lange belicjting
mooie foto en vind de compo ook wel ok ,die bladeren vind ik ook iets te gesatureerd en spijtig van die vlek op die voorste waterval (vermoed ook regendruppel) nochtans heel simpel te verwijderen in PS
vind wel dat de scherpte en details heel goed uitkomen !
het reliëf is hier mooi te volgen; ondanks de vele details loop je nergens in beeld verloren.
Mooie waterstroming ook. Bovenaan de kleine waterval lijkt een spoor van en waterdruppel op de lens gebleven te zijn ?
mooie foto en vind de compo ook wel ok ,die bladeren vind ik ook iets te gesatureerd en spijtig van die vlek op die voorste waterval (vermoed ook regendruppel) nochtans heel simpel te verwijderen in PS
vind wel dat de scherpte en details heel goed uitkomen !
Comment