Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groene vlekken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Groene vlekken


  • #2
    Re: Groene vlekken

    Zou denken aan het Noorderlicht maar.....?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Groene vlekken

      Bij ons kunnen we al een paar dagen vanaf Den Oever het noorderlicht rond middernacht waarnemen. Jammer, ik zie geen technische gegevens, omdat ik daar altijd wat kan uit leren voor mijn camera instellingen.
      Behoorlijk spectaculaire foto.
      Rp

      Comment


      • #4
        Re: Groene vlekken

        Ik heb al enkele keren het noorderlicht gefotografeerd ,maar hier heb je hem toch in volle glorie en een mooi gepaste sluitertijd ,spijtig van de wat sobere voorgrond ,het is altijd mooier om het noorderlicht te fotograferen met een mooie inleidende voorgrond ,dat kunnen besneeuwde bergen zijn een mooi strand ,boven een meer ,als er een waterpartij is heb je nog de spiegeling als extra
        Waar is dit gefotografeerd ?

        Comment


        • #5
          Re: Groene vlekken

          In de buurt van Selfoss(IJsland) En de voorgrond is ook niet wat ik zelf zou kiezen. Maar ik ben al blij dat ik het op foto kreeg 😉. Het was onze eerste avond en was een beetje overdonderd van het spektakel. We zijn ze ook in het donker toegekomen dus de volgende ochtend pas de omgeving kunnen checken.

          Mvg kurt

          Comment


          • #6
            Re: Groene vlekken

            Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
            In de buurt van Selfoss(IJsland) En de voorgrond is ook niet wat ik zelf zou kiezen. Maar ik ben al blij dat ik het op foto kreeg [emoji6]. Het was onze eerste avond en was een beetje overdonderd van het spektakel. We zijn ze ook in het donker toegekomen dus de volgende ochtend pas de omgeving kunnen checken.

            Mvg kurt
            Ah deze plaats ken ik [emoji4], nu begrijp ik hoe je aan deze foto komt, als het spectakel er is dan heb je maar één doel, op de gevoelige plaat zetten, en ervan genieten [emoji4], ik weet perfect welk gevoel er dan door je heen gaat [emoji3].

            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Groene vlekken

              Ja het doet wat met een mens 😁

              Comment


              • #8
                Re: Groene vlekken

                Spijtig van je gekozen onderwerp in de voorgrond, doet een beetje afbreuk aan de rest van de opname
                Het licht zelf staat er heel mooi op, was een heel fel moment zo te zien

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment

                Working...
                X