Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groene vlekken
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Groene vlekken
Zou denken aan het Noorderlicht maar.....?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Bij ons kunnen we al een paar dagen vanaf Den Oever het noorderlicht rond middernacht waarnemen. Jammer, ik zie geen technische gegevens, omdat ik daar altijd wat kan uit leren voor mijn camera instellingen.
Behoorlijk spectaculaire foto.Rp
Comment
-
Ik heb al enkele keren het noorderlicht gefotografeerd ,maar hier heb je hem toch in volle glorie en een mooi gepaste sluitertijd ,spijtig van de wat sobere voorgrond ,het is altijd mooier om het noorderlicht te fotograferen met een mooie inleidende voorgrond ,dat kunnen besneeuwde bergen zijn een mooi strand ,boven een meer ,als er een waterpartij is heb je nog de spiegeling als extra
Waar is dit gefotografeerd ?
Comment
-
In de buurt van Selfoss(IJsland) En de voorgrond is ook niet wat ik zelf zou kiezen. Maar ik ben al blij dat ik het op foto kreeg 😉. Het was onze eerste avond en was een beetje overdonderd van het spektakel. We zijn ze ook in het donker toegekomen dus de volgende ochtend pas de omgeving kunnen checken.
Mvg kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk berichtIn de buurt van Selfoss(IJsland) En de voorgrond is ook niet wat ik zelf zou kiezen. Maar ik ben al blij dat ik het op foto kreeg [emoji6]. Het was onze eerste avond en was een beetje overdonderd van het spektakel. We zijn ze ook in het donker toegekomen dus de volgende ochtend pas de omgeving kunnen checken.
Mvg kurt
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
-
-
Spijtig van je gekozen onderwerp in de voorgrond, doet een beetje afbreuk aan de rest van de opname
Het licht zelf staat er heel mooi op, was een heel fel moment zo te zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment