Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mist
Collapse
X
-
-
Re: Mist
Geweldig mooi en mystiek zoals de bergtoppen opdoemen. De scherpe begrenzing van de mist door de voorliggende rand geeft een bijzonder effect
-
-
Zo kan het daar inderdaad verlopen, altijd een boeiende omgeving en belevenis, voor mij een impressionante foto !
Heb van die omgeving ook verschillende opnames maar bij het plaatsen ken ik niets van kleuren en mist.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Erg mooi beeld. Mooi dat er nog een stuk van de noordwand belicht is - het moet dus vroeg in de ochtend geweest zijn.
Comment
-
Mooi en filmisch...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Amazing shot congrats. Have you tried it in BW ?
Comment
-
-
Mist en deze imposante rotsen, de ideale combinatie
Knappe opname en zoals hierboven reeds aangegeven nog wat werk aan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Dankjewel voor de reacties.
@fotosdirk, mag ik vragen waar jij het magenta in ziet?
Ik zie dat namelijk niet op mijn scherm. Enkel wanneer ik de verzadiging van magenta heel fel opdrijf zie ik dat.
Ik heb dat op die manier nog wat verminderd. Hopelijk is het nu in de update niet meer zichtbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk berichtDankjewel voor de reacties.
@fotosdirk, mag ik vragen waar jij het magenta in ziet?
Ik zie dat namelijk niet op mijn scherm. Enkel wanneer ik de verzadiging van magenta heel fel opdrijf zie ik dat.
Ik heb dat op die manier nog wat verminderd. Hopelijk is het nu in de update niet meer zichtbaar.
De update is een héél pak beter hoor, enkel rond de rechtse en linkse rots is er nu nog magenta te zien
Ik denk dat het ook wel met compressie te maken heeft van Flickr, ik vermoed dat je thuis op je monitor een betere kwaliteit hebt
grts
SiegLast edited by Sieg; 10 november 2021, 23:21.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk vermoed dat Dirk ook op een wide gamut monitor kijkt, want ik zie het namelijk ook heel duidelijk
De update is een héél pak beter hoor, enkel rond de rechtse en linkse rots is er nu nog magenta te zien
Ik denk dat het ook wel met compressie te maken heeft van Flickr, ik vermoed dat je thuis op je monitor een betere kwaliteit hebt
grts
Sieg
Thanks!
Comment
Comment