Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mist

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Mist

De laatste tijd waren door de vele mistige ochtenden de condities om te fotograferen ideaal.
    Jammer genoeg heb ik die door gebrek aan tijd aan mij voorbij moeten laten gaan.
    In september had ik echter bij mijn bezoek aan de Drei Zinnen gelijkaardige condities.

Update

Last edited by Striker; 10 november 2021, 21:53.

Re: Mist

Geweldig mooi en mystiek zoals de bergtoppen opdoemen. De scherpe begrenzing van de mist door de voorliggende rand geeft een bijzonder effect
    http://www.smuttynose.nl

Comment

De lichtinval en de eentonigheid van kleur maken hier een prachtige foto van.

Comment

indrukwekkend het lijkt dat het in brand staat (zonder vlammen dan)
        mijn website : klik

Comment

Kan het met voorgangers volledig eens zijn👍👍
          Rp

Comment

Zo kan het daar inderdaad verlopen, altijd een boeiende omgeving en belevenis, voor mij een impressionante foto !
            Heb van die omgeving ook verschillende opnames maar bij het plaatsen ken ik niets van kleuren en mist.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Erg mooi beeld. Mooi dat er nog een stuk van de noordwand belicht is - het moet dus vroeg in de ochtend geweest zijn.

Comment

Mooi en filmisch...
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

prachtige foto /decor /locatie

Comment

Amazing shot congrats. Have you tried it in BW ?
                    Website: www.dgenchev.eu
                    Flickr: https://www.flickr.com/photos/dgenchev

Comment

De grote versie op groot scherm is schitterend.
                      Haal die vieze kleuren (mangenta) nog weg uit de mist en je hebt een pareltje van een beeld.

Groetjes,
                      Dirk

Comment

Mist en deze imposante rotsen, de ideale combinatie
                        Knappe opname en zoals hierboven reeds aangegeven nog wat werk aan

grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Dankjewel voor de reacties.
                          @fotosdirk, mag ik vragen waar jij het magenta in ziet?
                          Ik zie dat namelijk niet op mijn scherm. Enkel wanneer ik de verzadiging van magenta heel fel opdrijf zie ik dat.
                          Ik heb dat op die manier nog wat verminderd. Hopelijk is het nu in de update niet meer zichtbaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
                            Dankjewel voor de reacties.
                            @fotosdirk, mag ik vragen waar jij het magenta in ziet?
                            Ik zie dat namelijk niet op mijn scherm. Enkel wanneer ik de verzadiging van magenta heel fel opdrijf zie ik dat.
                            Ik heb dat op die manier nog wat verminderd. Hopelijk is het nu in de update niet meer zichtbaar.
                            Ik vermoed dat Dirk ook op een wide gamut monitor kijkt, want ik zie het namelijk ook heel duidelijk
                            De update is een héél pak beter hoor, enkel rond de rechtse en linkse rots is er nu nog magenta te zien
                            Ik denk dat het ook wel met compressie te maken heeft van Flickr, ik vermoed dat je thuis op je monitor een betere kwaliteit hebt

grts
                            Sieg
                            Last edited by Sieg; 10 november 2021, 23:21.
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                              Ik vermoed dat Dirk ook op een wide gamut monitor kijkt, want ik zie het namelijk ook heel duidelijk
                              De update is een héél pak beter hoor, enkel rond de rechtse en linkse rots is er nu nog magenta te zien
                              Ik denk dat het ook wel met compressie te maken heeft van Flickr, ik vermoed dat je thuis op je monitor een betere kwaliteit hebt

grts
                              Sieg
                              Dankjewel voor de feedback want ik zie dat op mijn scherm effectief niet.
                              Thanks!

Comment

Working...
                              X