dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
uitgestrektheid .
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: uitgestrektheid .
Mooi Patrick, door de 16mm lijkt het inderdaad heel uitgestrekt
De zw-wt omzetting is zoals ik meestal mijn beelden bewerk, het blauw redelijk donker trekken, dus voor mij zeker en vast geslaagd
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
De wolkenlucht vind ik er over, té contrastrijk. Het is een zonnige situatie en de lucht is dan niet zo donker - zwart (is niet gelijk aan blauw) helt over naar het onnatuurlijke. Als het een dreigende lucht of onweerachtige moest zijn dan zou het omgekeerd zijn. Dit is mijn oprechte mening en visie op deze foto Patrick. Voor de rest is het een fijne opname met veel diepte en info.
Heb me ondertussen al ingegraven.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDe wolkenlucht vind ik er over, té contrastrijk. Het is een zonnige situatie en de lucht is dan niet zo donker - zwart (is niet gelijk aan blauw) helt over naar het onnatuurlijke. Als het een dreigende lucht of onweerachtige moest zijn dan zou het omgekeerd zijn. Dit is mijn oprechte mening en visie op deze foto Patrick. Voor de rest is het een fijne opname met veel diepte en info.
Heb me ondertussen al ingegraven.
Ik blijf ook wat hangen in het verleden daar er de laatste maanden niet de mogelijk meer heb om te fotograferen ,dus mag je voorlopig nog werk verwachten uit het archief , het komt terug maar zal nog wel even duren .
Comment
-
Oprechte dank voor je vertrouwen Patrick, ik wou niet rond de pot draaien, eerlijk duurt het langst (zeggen ze) In het archief zullen nog wel prachtige opnames zitten, heb daar geen problemen mee want als je foto's maakt neem je er soms veel meer op en die kun je toch niet allemaal tegelijk laten zien. Door mijn huidige beperkingen ben ik aangewezen op mijn archieflade, zo zie je maarKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment