Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uitgestrektheid .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] uitgestrektheid .

dank om te kijken

Re: uitgestrektheid .

Heel apart, maar ik vind het wel geslaagd !
    Mvg Philip

Comment

Mooi Patrick, door de 16mm lijkt het inderdaad heel uitgestrekt
      De zw-wt omzetting is zoals ik meestal mijn beelden bewerk, het blauw redelijk donker trekken, dus voor mij zeker en vast geslaagd

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi geslaagd zwart/wit beeld

Comment

Wat een prachtige wolkenlucht.
          Heel mooie omzetting.

Groetjes,
          Dirk

Comment

Staat mooi in beeld en knappe wat aparte omzetting
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

dank voor het reageren

Comment

De wolkenlucht vind ik er over, té contrastrijk. Het is een zonnige situatie en de lucht is dan niet zo donker - zwart (is niet gelijk aan blauw) helt over naar het onnatuurlijke. Als het een dreigende lucht of onweerachtige moest zijn dan zou het omgekeerd zijn. Dit is mijn oprechte mening en visie op deze foto Patrick. Voor de rest is het een fijne opname met veel diepte en info.
                Heb me ondertussen al ingegraven.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  De wolkenlucht vind ik er over, té contrastrijk. Het is een zonnige situatie en de lucht is dan niet zo donker - zwart (is niet gelijk aan blauw) helt over naar het onnatuurlijke. Als het een dreigende lucht of onweerachtige moest zijn dan zou het omgekeerd zijn. Dit is mijn oprechte mening en visie op deze foto Patrick. Voor de rest is het een fijne opname met veel diepte en info.
                  Heb me ondertussen al ingegraven.
                  Dank voor je eerlijke mening Raymond ,zo heb ik het liefst ,blijven doen ,ik had het al gevoeld aan mijn kleine teen dat de reacties uitbleven ,dan is er een teken aan de wand het was idd heel helder en ook contrastrijk weer , mijn fout is dat ik het blauw miss wel iets te sterk naar het zwart heb omgezet . Maar het kan niet allemaal prijs zijn hè ,soms laat men zich leiden over de grenzen heen van Photoshop .
                  Ik blijf ook wat hangen in het verleden daar er de laatste maanden niet de mogelijk meer heb om te fotograferen ,dus mag je voorlopig nog werk verwachten uit het archief , het komt terug maar zal nog wel even duren .

Comment

Oprechte dank voor je vertrouwen Patrick, ik wou niet rond de pot draaien, eerlijk duurt het langst (zeggen ze) In het archief zullen nog wel prachtige opnames zitten, heb daar geen problemen mee want als je foto's maakt neem je er soms veel meer op en die kun je toch niet allemaal tegelijk laten zien. Door mijn huidige beperkingen ben ik aangewezen op mijn archieflade, zo zie je maar
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                    X