dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De bunker
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: De bunker
Nét genoeg beweging in het water - zonder het te overkillen - om deze foto boven het gewone te tillen.
-
Mooi Patrick, je ziet dat je je daar thuis voelt, waarschijnlijk genoten van die eerste trip na zo lange tijd
De keuze van sluitertijd vind ik hier wel geslaagd, niet te snel en niet te traag, mooie dynamiek daardoor verkregen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Nog even zorgen dat de zee niet leegloopt naar rechts en ik vind dit een fantastisch beeld.
Op groot scherm ziet het er een pareltje uit.
De beweging van de golven maken het geheel evenals en een architecturaal gebouw op de juiste plaats.
Zou het een meerwaarde zijn die boeien weg te klonen aan de horizon?
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooi Patrick, je ziet dat je je daar thuis voelt, waarschijnlijk genoten van die eerste trip na zo lange tijd
De keuze van sluitertijd vind ik hier wel geslaagd, niet te snel en niet te traag, mooie dynamiek daardoor verkregen
grts
Sieg
Comment
-
-
Heel mooi die beweging in het water! Heerlijk dat contrast tussen de scherpte op de bunker en harde textuur ervan ten opzichte van het fluweelzachte water in de voorgrond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtHeel mooi die beweging in het water! Heerlijk dat contrast tussen de scherpte op de bunker en harde textuur ervan ten opzichte van het fluweelzachte water in de voorgrond!bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Mijn verontschuldigingen ... deze was me ontsnapt (heb veel bij te werken hier).
Ik hou niet (meer) van zoveel "melk" dat er geen beweging meer te zien is, maar dit is echt heel mooi gedaan en zoals Sieg al zei heb je hier een mooie dynamiek verkregen !Mvg Philip
Comment
-
ook een mooie, vind de andere net wat spectaculaireder (de laatste geposte)de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philitalia Bekijk berichtMijn verontschuldigingen ... deze was me ontsnapt (heb veel bij te werken hier).
Comment
Comment