Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

45 min. voor zonsopkomst, poldersfeer + maantje.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 45 min. voor zonsopkomst, poldersfeer + maantje.

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
    Ik heb de tekst gevonden: wat denk jij hiervan bobatje?

begin citaat:

FOUT 7: JE ZOEKER NIET AFDEKKEN
    Zoeker spiegelreflexcamera sluiten
    Licht weet altijd wel een weg te vinden door kleine gaatjes. Zo is het ook mogelijk dat licht door de zoeker toch nog in de camera kan komen. Als je de zoeker niet afdekt kan je vreemde paarse strepen in de foto krijgen. Bij veel camera’s met een zoeker wordt een kleine accessoire meegeleverd in de doos (zie afbeelding rechts). Het is vaak het onderdeel in de doos waar de meeste mensen de functie niet van weten. Dit is alleen van belang bij spiegelreflexcamera’s. Bij systeemcamera’s is het niet nodig om de zoeker af te dekken.

einde citaat..

ps bij de 'afbeelding rechts' verwijst hij naar de foto van dit afdichtkapje..

bron van dit citaat, KLIK

Rob,
    OK dank je wel voor deze nuttige tekst, ik zal het in ieder geval de volgende keer uitproberen, ik deed dat eigenlijk al vroeger al, maar alleen bij echte lange sluitertijden vb 30sec en meer, bij kleine lange sluitertijden vb 2sec paste ik dit niet toe, miss moet ik dit dan ook al doen. [emoji4]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Comment

Voorkeur voor de kleurenversie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Ik ga zeker ook voor de kleuren, ze zijn heel mooi
        Me Too.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          Ik heb de tekst gevonden: wat denk jij hiervan bobatje?

begin citaat:

FOUT 7: JE ZOEKER NIET AFDEKKEN
          Zoeker spiegelreflexcamera sluiten
          Licht weet altijd wel een weg te vinden door kleine gaatjes. Zo is het ook mogelijk dat licht door de zoeker toch nog in de camera kan komen. Als je de zoeker niet afdekt kan je vreemde paarse strepen in de foto krijgen. Bij veel camera’s met een zoeker wordt een kleine accessoire meegeleverd in de doos (zie afbeelding rechts). Het is vaak het onderdeel in de doos waar de meeste mensen de functie niet van weten. Dit is alleen van belang bij spiegelreflexcamera’s. Bij systeemcamera’s is het niet nodig om de zoeker af te dekken.

einde citaat..

ps bij de 'afbeelding rechts' verwijst hij naar de foto van dit afdichtkapje..

bron van dit citaat, KLIK

Rob,
          Thx voor de uitleg.
          Ikzelf heb het nog nooit voorgehad moet ik zeggen, maar in het toestel dat ik gebruik kan
          ik de zoeker afsluiten met een ingebouwd kapje, en dat gebruik ik automatisch tijdens langere sluitertijden
          en ik alles aanstuur vanop een tablet.

Groetjes,
          Dirk

Comment

Working...
          X