Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Indrukwekkende berg en een hele mooie plaat.... Leuk ook die mensen en huizen zodat je de verhoudingen ziet...
ps Zou hij met schaduw en hooglichten tool mooier worden, of heb je hem bewust zo gelaten? maar hij is nu ook mooi hoor! Dit kwam in mij op maar wellicht valt die tool als resultaat wel tegen..
Heel mooi beeld. Die zwarte vlek net rechts van het midden (groep bomen) trekt wel heel hard mijn aandacht. Moest die iets opgelicht zijn zou dat mogelijk minder het geval zijn...
heel mooi indrukwekkend landschap buiten die iets te donkere schaduwen vind ik hem heel geslaagd ,die schaduwen zou ik ook iets helderder maken (niet teveel of je krijgt kleurruis )
Indrukwekkende berg en een hele mooie plaat.... Leuk ook die mensen en huizen zodat je de verhoudingen ziet...
ps Zou hij met schaduw en hooglichten tool mooier worden, of heb je hem bewust zo gelaten? maar hij is nu ook mooi hoor! Dit kwam in mij op maar wellicht valt die tool als resultaat wel tegen..
Rob,
Dat is een moeilijke vraag Rob. Het is altijd afwegen betreffende meer of minder contrast, het is in feite een volgen van je gevoelens en hiermee scoor je dan al eens beter of minder doch het blijft altijd persoonlijk.
Hopelijk beantwoordt ik hiermee eveneens de opmerking van bopatje ? Trouwens mijn voorkeur gaat steeds naar sfeer en inhoud waardoor soms het technische moet wijken maar dat heb ik met de paplepel van kindsaf meegekregen en die 'roest' krijg ik niet weg ook al drink ik bijvoorbeeld veel cola !
Bedankt allemaal voor het reageren.
Dat is een moeilijke vraag Rob. Het is altijd afwegen betreffende meer of minder contrast, het is in feite een volgen van je gevoelens en hiermee scoor je dan al eens beter of minder doch het blijft altijd persoonlijk.
Hopelijk beantwoordt ik hiermee eveneens de opmerking van bopatje ? Trouwens mijn voorkeur gaat steeds naar sfeer en inhoud waardoor soms het technische moet wijken maar dat heb ik met de paplepel van kindsaf meegekregen en die 'roest' krijg ik niet weg ook al drink ik bijvoorbeeld veel cola !
Bedankt allemaal voor het reageren.
Heb ondertussen deze foto enkele malen komen bekijken en steeds heb ik
het gevoel dat deze vele jaren terug is gemaakt betreffende de uitstraling die ik te zien krijg.
Bovenstaande vind ik positief en het moet niet altijd een beeld zijn waar het uiterste is uitgehaald.
De mensen met hun blokkendoosjes geven heel goed de grootsheid van de berg weer. Schitterend.
Een beeld om even in te verdwalen.
Nog enkele vlekjes weghalen in de lucht zou ik doen, maar ook dat past eigenlijk bij de sfeer.
Comment