Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel speciaal effect heb je hier bereikt met de lage snelheid Patrick. Ben er enkel voorstander van in de abstracte genres omdat deze de realiteit een beetje geweld aan doet ook al durf ik dat ook doen en daar soms mee de mist in ga, maar dat weet je als geen ander. Dus ; vind dit zeker geslaagd in zijn genre
Heel doordachte compo. De lange sluitertijd geeft hier een absolute meerwaarde. Ik hou van de lijnen in het water. Naar mijn mening mogen de hooglichten/middentonen een tikje opgelicht worden en iets meer kleurverzadiging. Maar los daarvan een topplaat
Door de langere sluitertijd krijg je volgens mij meer leven in het water betreffende uitstraling.
Zo tover je mooie speelse lijnen is mijn persoonlijke visie.
Prachtig stukje natuur.
Volgens mij een foto gemaakt in het voorjaar? Ik vermoed Primula Veris die staan te bloeien.
Comment