dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bretagne Pointe de Pen-Hir
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir
Indrukwekkend stukje natuur en evenzo fraai vastgelegd.. compo is ook heel mooi in balans, vind ik..
Rob,
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ronny64 Bekijk berichtMooie compo, deze foto zou ik misschien nog mooier vinden met een kortere sluitertijd.
Ronny
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Heel speciaal effect heb je hier bereikt met de lage snelheid Patrick. Ben er enkel voorstander van in de abstracte genres omdat deze de realiteit een beetje geweld aan doet ook al durf ik dat ook doen en daar soms mee de mist in ga, maar dat weet je als geen ander. Dus ; vind dit zeker geslaagd in zijn genreKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Heel doordachte compo. De lange sluitertijd geeft hier een absolute meerwaarde. Ik hou van de lijnen in het water. Naar mijn mening mogen de hooglichten/middentonen een tikje opgelicht worden en iets meer kleurverzadiging. Maar los daarvan een topplaatJochenvde Photography
Flickr
Comment
-
-
fijne foto van het prachtige bretagne, alhoewel ik wat bedenkingen heb met de zee.
mvg.nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Een mij zeer bekende plek. Mooi met de lange sluitertijd, inderdaad straalt de foto veel rust uit
Comment
-
-
knappe foto, moet toch kicken zijn als je daar staat met je fototoestel...
Groeten
Freddy
Comment
-
Is daar inderdaad een schitterend stuk natuur en dat geef je hier mooi weer Patrick
Perfect gekozen sluitertijd wat mij betreft, knappe afwerking ook
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Door de langere sluitertijd krijg je volgens mij meer leven in het water betreffende uitstraling.
Zo tover je mooie speelse lijnen is mijn persoonlijke visie.
Prachtig stukje natuur.
Volgens mij een foto gemaakt in het voorjaar? Ik vermoed Primula Veris die staan te bloeien.
Groetjes,
Dirk
Comment
Comment