Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn bedoeling is deze locatie helemaal in het groot te tonen met een 3000 pix foto , sorry voor mijn logo over de foto maar vond dit wel nodig op deze grote , veel plezier met het rondneuzen
Prachtig ! Om bij die koude nog op je gemakske zo'n pano van 6 beelden te maken moet je wel een ietsepietseke gedreven zijn, chapeau voor het beeld en voor de inspanning ... ik kijk er nu ontspannen naar
Wat een schitterende waarneming heb je hier weten vast te leggen.
Een beeld waar ik even in kan ronddwalen.
Mocht je deze afdrukken in het groot, dan zou ik de 2 sensorvlekken die mij direct opvielen weghalen. (zou zonde zijn op de afdruk)
De eerste tussen top berg en bovenrand en de 2de rechts ongeveer op dezelfde hoogte, in de grote versie boven die L?(watermerk)
Wat een schitterende waarneming heb je hier weten vast te leggen.
Een beeld waar ik even in kan ronddwalen.
Mocht je deze afdrukken in het groot, dan zou ik de 2 sensorvlekken die mij direct opvielen weghalen. (zou zonde zijn op de afdruk)
De eerste tussen top berg en bovenrand en de 2de rechts ongeveer op dezelfde hoogte, in de grote versie boven die L?(watermerk)
Groetjes,
Dirk
je hebt arendsogen Dirk ,maar je hebt gelijk op de hele grote versie vind ik ze ook terug ,o ja er zijn er 4 dus zoek maar verder ,maar ik ben blij dat je mij erop wees ,het zou idd jammer zijn moest ik deze ooit afdrukken dan zou je ze pas goed zien merci !
ik zal ze hier wel laten maar in de originele afbeelding verwijderen
Comment