Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik denk dat ik weet wat Bouk bedoeld ,de sneeuw oogt wat overbelicht ik bedoel dat je geen detail meer ziet in de sneeuw maar ik denk dat dit voor jou in deze foto het minst van tel is ,het gaat hier over het gevoel in de foto ,de ruwe kant van het weer ,het weer in zijn abstracte vorm .Daarom deze vorm van bewerking ,je bent fan of niet ,ik denk als je fan bent van landschappen in zijn natuurlijke vorm (zoals je het ziet) dat dit iets minder aanspreekt ,als ik zelf dit abstract bekijk dan vind ik het geslaagd ,als ik het op natuurlijke basis bekijk ben ik minder fan
ik denk dat ik weet wat Bouk bedoeld ,de sneeuw oogt wat overbelicht ik bedoel dat je geen detail meer ziet in de sneeuw maar ik denk dat dit voor jou in deze foto het minst van tel is ,het gaat hier over het gevoel in de foto ,de ruwe kant van het weer ,het weer in zijn abstracte vorm .Daarom deze vorm van bewerking ,je bent fan of niet ,ik denk als je fan bent van landschappen in zijn natuurlijke vorm (zoals je het ziet) dat dit iets minder aanspreekt ,als ik zelf dit abstract bekijk dan vind ik het geslaagd ,als ik het op natuurlijke basis bekijk ben ik minder fan
Ben hier 3 dagen vermist geweest (ondergesneeuwd) en dit heb ik er uiteindelijk kunnen van maken.
Gevaarlijke hobby 'fotograaf', maar je moet er iets voor over hebben!
Vind deze zeer knap met dat zware contrast!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Deze is wat minder mijn ding. Ik denk door de bomen die voor mij wat te chaotisch worden en de sneeuw die wat te wit wordt. Het geeft mij een onrustig gevoel .
Volledig mee eens en begrijpbaar. Het weergeven van je eigen 'gevoel' dat is wat je uit deze foto kan aflezen. Goede communicatie Patrick !
Vind het tof om dergelijke positieve commentaren te lezen, twijfelde tussen landschap of abstract omdat deze foto er wat tussenin zit. Iedereen bedankt voor de meningen.
Comment