Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwstorm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Sneeuwstorm

Ben hier 3 dagen vermist geweest (ondergesneeuwd) en dit heb ik er uiteindelijk kunnen van maken.

Veel kijkgenot
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Sneeuwstorm

Ik ben fan!
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Het wit toch wat tè wit...?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        grt,bouk.
        Ik weet dat jij niet van blauw houdt Bouk

Comment

Een mooie harmonie/compo tussen lichte en donkere delen..
          Ik vind het een mooie plaat waar je fantasie geprikkeld wordt.

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            grt,bouk.
            ik denk dat ik weet wat Bouk bedoeld ,de sneeuw oogt wat overbelicht ik bedoel dat je geen detail meer ziet in de sneeuw maar ik denk dat dit voor jou in deze foto het minst van tel is ,het gaat hier over het gevoel in de foto ,de ruwe kant van het weer ,het weer in zijn abstracte vorm .Daarom deze vorm van bewerking ,je bent fan of niet ,ik denk als je fan bent van landschappen in zijn natuurlijke vorm (zoals je het ziet) dat dit iets minder aanspreekt ,als ik zelf dit abstract bekijk dan vind ik het geslaagd ,als ik het op natuurlijke basis bekijk ben ik minder fan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik denk dat ik weet wat Bouk bedoeld ,de sneeuw oogt wat overbelicht ik bedoel dat je geen detail meer ziet in de sneeuw maar ik denk dat dit voor jou in deze foto het minst van tel is ,het gaat hier over het gevoel in de foto ,de ruwe kant van het weer ,het weer in zijn abstracte vorm .Daarom deze vorm van bewerking ,je bent fan of niet ,ik denk als je fan bent van landschappen in zijn natuurlijke vorm (zoals je het ziet) dat dit iets minder aanspreekt ,als ik zelf dit abstract bekijk dan vind ik het geslaagd ,als ik het op natuurlijke basis bekijk ben ik minder fan
              Yep.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Ben hier 3 dagen vermist geweest (ondergesneeuwd) en dit heb ik er uiteindelijk kunnen van maken.
                Gevaarlijke hobby 'fotograaf', maar je moet er iets voor over hebben!
                Vind deze zeer knap met dat zware contrast!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Vind deze wel mooi gedaan met het zware contrast
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Een knappe abstract.

Comment

Deze is wat minder mijn ding. Ik denk door de bomen die voor mij wat te chaotisch worden en de sneeuw die wat te wit wordt. Het geeft mij een onrustig gevoel .
                      www.erikthomas.be

Comment

Speciaal kunstwerkje.
                        Denk dat die in het groot afgedrukt een speciaaltje is waar je kan in blijven kijken.

Groetjes,
                        Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                          Speciaal kunstwerkje.
                          Denk dat die in het groot afgedrukt een speciaaltje is waar je kan in blijven kijken.

Groetjes,
                          Dirk
                          Mee eens, ik vind dit heel sterk.
                          http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            Volledig mee eens en begrijpbaar. Het weergeven van je eigen 'gevoel' dat is wat je uit deze foto kan aflezen. Goede communicatie Patrick !
                            Vind het tof om dergelijke positieve commentaren te lezen, twijfelde tussen landschap of abstract omdat deze foto er wat tussenin zit. Iedereen bedankt voor de meningen.

Comment

Vind hem wel iets hebben. Speciaal, niet mijn ding maar deze kan ik wel aanzien als geslaagde opname, bewerking.
                              grtn
                              WvMM

Comment

Working...
                              X