Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Alles komt niet zo uit de camera. De bewerking valt in een genre waar je voor of tegen kan zijn, zo is dat nu eenmaal met kunst. Kan dit wel aanvaarden.
Mooi qua beeldopbouw. Maar de bewerking is ook niet mijn ding. Ik denk dat er meer uit te halen valt door de opname naturel te laten, of hooguit een lichte HDR.
wegens mijn link naar een grootmoeders schilderij, blijft uw eerste bewerking mijn voorkeur wegdragen. De onderste is te koud om in een woonkamer te hangen. (subjectief !)
Allen dank voor de reacties. Deze opname is gemaakt in de Morbihan en diegenen die deze streek kennen weten dat die vol kleuren zit. Op gebied van kleurenfotografie het paradijs als je op het juiste moment ter plaatse weet te komen.
Comment