Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Same Tree with more space
Collapse
X
-
[Showcase] Same Tree with more space
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Same Tree with more space
Hallo Johan, ik ben iemand die van ruimte houd.
In dit geval kwam deze boom beter tot zijn recht in de engere versie vind ik.
Nu heb ik meer het gevoel dat hij zo een beetje in het geheel gedrukt wordt,
dat komt nu ook mede doordat het licht dat mijn aandacht het meeste trekt eigenlijk rechts van die kruin zit en dan glijdt mijn blik ook automatisch verder het landschap in.
Een tegen mijn gewoonte in lange uitleg hé ...bedankt om te kijken of te reageren, frans !
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHallo Johan, ik ben iemand die van ruimte houd.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Prachtig stukje natuur laat je ons weer van meegenieten Johan, knap beeld
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHallo Johan, ik ben iemand die van ruimte houd.
dat komt nu ook mede doordat het licht dat mijn aandacht het meeste trekt eigenlijk rechts van die kruin zit en dan glijdt mijn blik ook automatisch verder het landschap in.....
...Groeten Andre
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Misschien was het de titel , die hier verkeerd is gekozen ? " Lone tree and landscape"was misschien passender geweest ?
Want natuurlijk was het de bedoeling dat de blik naar dat schitterende landschap rechts moest.
Misschien heb ik weer wat geleerd.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtMisschien was het de titel , die hier verkeerd is gekozen ? " Lone tree and landscape"was misschien passender geweest ?
Maar ik hecht veel meer belang aan beelden dan aan titels, een beeld dat "uitleg" nodig heeft mist altijd ietsbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment