Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
A Quiet Sunday morning
Collapse
X
-
[Showcase] A Quiet Sunday morning
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: A Quiet Sunday morning
heel mooie fijne details en kleuren , als je zo deze foto ziet moet hij niet onderdoen dan de traditionele camera's ,een vergroting zou wel het verschil aantonen , maar hier is hij prachtig .Ook een mooie inleiding met die mooi voorgrond ,prachtig
-
Bedankt voor het schitterende compliment, Patrick .Zeer gewaardeerd.
Ook leuk om te laten zien, dat de fotograaf de foto maakt, en niet de camera. Maar een mooie vergroting zit er inderdaad niet in !Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Mooi beeld, met heerlijke kleuren. Leuk om zo iets op wandelafstand te hebben.
Comment
-
Hele mooie rust uitstralende opname Johan, beetje gruizige details onderaan maar op dit kleine formaat valt dat nog goed mee
Die smartphones tegenwoordig is de moeite, bij een grotere versie zie je uiteraard dat ze nog een lange weg te gaan hebben maar op dit formaat goed te doen.
Een phone heb je ook meestal mee hé en klaar voor point and shoot (als de batterij niet plat is )
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooie sfeerschepping van deze rustige zondagmorgen. Prachtige lucht had je daar en zoals Partick al vermeldde een goed idee om er onderaan die met mosselen en schelpen begroeide rotsen bij te nemen als inleiding.
Comment
-
-
Mooi ook zonder voorgrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
zo mooi en prachtige kleuren, knap beeldZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
-
-
Knappe sfeerfoto maar die zwarte vertikale streepjes (ik vermoed windmolens) zou ik wegpoetsenGroeten
Georges
Comment
-
Juliie moeten eens stoppen met smartphonefoto's hé ...
Straks ga ik er ook nog een kopen en als telefoon vind ik ze gewoonlijk maar niks vergeleken met mijn ouderwetse GSM maar dat is mogelijks voer voor andere discussies ...
Knap beeld ... maar als ik zonder camera in dergelijke situatie terecht kom dan steek ik mijn handen diep in mijn zakken en ik probeer zo de invloeden van de omgeving in mij op te nemen ... is ook genieten hoorbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment