wist niet goed waar deze te plaatsen ,het gaat niet echt over de persoon zelf maar het totaalbeeld ,daarom deze op mijn vertrouwde afdeling geplaatst
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
licht aan het einde van de tunnel
Collapse
X
-
[Showcase] licht aan het einde van de tunnel
dank om te kijken en reageren
wist niet goed waar deze te plaatsen ,het gaat niet echt over de persoon zelf maar het totaalbeeld ,daarom deze op mijn vertrouwde afdeling geplaatst
Last edited by bopatje; 18 november 2020, 08:45.Labels: Geen
-
-
Re: licht aan het einde van de tunnel
Mooi al kan het ook anders uitgelegd worden..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi al kan het ook anders uitgelegd worden..?
grt,bouk.
Comment
-
-
leuk beeld hoor,
grtj FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Mooi beeld Patrick, de phone doet het prima zo te zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Mooi beeld dat de verbeelding prikkelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichten ik kijk ook naar de manier waarop het gemetst is
Comment
-
Geeft me wel ongemakkelijk gevoel (was in levensgevaar door Covid) doch dit bewijst hoe sprekend deze foto is. Mannier van invullen is persoonlijk natuurlijk!vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtGeeft me wel ongemakkelijk gevoel (was in levensgevaar door Covid) doch dit bewijst hoe sprekend deze foto is. Mannier van invullen is persoonlijk natuurlijk!
daarom ben ik razend op mensen die het nu nog ontkennen, zoals er onlangs een dame met een baby tijdens een wandeling ,ze was van niet origine afkomst en kon niet zo goed nederlands en zij dacht dat dit was uit pure manipulatie was om haar het land uit te krijgen , covid bestond niet volgens haar ,het was mijn zus die de dame ontmoete en dan moet je denken dat mijn zus op de zware covid afdeling werkt . Zij kon er niet mee lachen !!!
Comment
-
-
-
Een schitterend verhalende foto, Patrick.
Hard, maar elk verhaal hoeft geen sprookje te zijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment