Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
en ik kijk ook naar de manier waarop het gemetst is
ik was eerst niet mee ,maar nu begrijp ik het , dit is idd een eigenaardig manier van metsen als je aan weerszijden die rechte lijn ziet en die overgang . toch knap gedaan hè !
Geeft me wel ongemakkelijk gevoel (was in levensgevaar door Covid) doch dit bewijst hoe sprekend deze foto is. Mannier van invullen is persoonlijk natuurlijk!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Geeft me wel ongemakkelijk gevoel (was in levensgevaar door Covid) doch dit bewijst hoe sprekend deze foto is. Mannier van invullen is persoonlijk natuurlijk!
Ik hoop dan vooral dat je aan de betere hand bent en dan is er licht aan het eind van de tunnel ! Wij hebben een overlijden meegemaakt door covid ,
daarom ben ik razend op mensen die het nu nog ontkennen, zoals er onlangs een dame met een baby tijdens een wandeling ,ze was van niet origine afkomst en kon niet zo goed nederlands en zij dacht dat dit was uit pure manipulatie was om haar het land uit te krijgen , covid bestond niet volgens haar ,het was mijn zus die de dame ontmoete en dan moet je denken dat mijn zus op de zware covid afdeling werkt . Zij kon er niet mee lachen !!!
Comment