Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parc du Marquenterre

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Parc du Marquenterre

[IMG]1800-IMG_7218_5634_1 by ivo.meeus, on Flickr[/IMG]

Re: Parc du Marquenterre

Een prachtige dreef heb je daar gevonden, mooi met dat licht en schaduw
    Voor mij persoonlijk mocht de omzetting wat meer pit hebben, maar dat is kwestie van smaak uiteraard
    In ieder geval een mooie locatie met veel potentieel voor andere momenten van de dag, denk zelfs dat 'm ook mooi is in kleur indien niet overbelicht

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooie foto. De dreef geeft nu inderdaad mooie schaduwen, maar ik hou toch van wat kleur in de lente en de herfst.
      Mvg Philip

Comment

Hier zou kleur het misschien beter doen ? Toch heel interessant onderwerp !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Hier zou kleur het misschien beter doen ? Toch heel interessant onderwerp !
          Dat denk ik ook
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heel mooie z/w omzetting, toch ben ik nieuwsgierig hoe er de kleur versie uitziet
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Ik ben blij dat men nieuwsgierig is naar de kleurenversie maar ik heb nu gekozen voor zw/w.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                Ik ben blij dat men nieuwsgierig is naar de kleurenversie maar ik heb nu gekozen voor zw/w.
                En de fotograaf is de baas.. Heel mooie foto van deze "holle" dreef.
                http://www.smuttynose.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                  Misschien wel omdat de meesten de kleurenversie waarschijnlijk beter vinden in dit geval ;-)
                  Maar je hebt gelijk hoor, als TS zijnde bepaal je zelf wat je wilt laten zien

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Heel mooi fris beeld en mooie omzetting naar bw... ideetje, ik zou de lichte bovenkant wat temperen met een donkere filter, want nu wordt mijn blik naar de lichte bovenkant getrokken terwijl je eigenlijk naar het einde van de dreef zou moeten geleid worden... just a thought...
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                      Heel mooi fris beeld en mooie omzetting naar bw... ideetje, ik zou de lichte bovenkant wat temperen met een donkere filter, want nu wordt mijn blik naar de lichte bovenkant getrokken terwijl je eigenlijk naar het einde van de dreef zou moeten geleid worden... just a thought...
                      ik heb expres voor deze lichtere tint gekozen omdat ik het wel wat hebben had maar misschien een idee om bovenaan wat te verdonkeren. Het is mogelijk want de foto zelf is niet te licht.

Comment

Prachtige locatie, mooie verdeling pad-stammen-gebladerte. Maar ik vind de omzetting wat "te braaf".
                        http://www.paulvanrooy.be

Comment

Over z/w, of de omzetting ga ik het zeker niet hebben. Dat is de keuze van T.S.
                          Mooi diep laantje. Om wat meer de diepte in te "vallen" had ik onder de stammen afgesneden.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                          X