Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Parc du Marquenterre
Collapse
X
-
-
Re: Parc du Marquenterre
Een prachtige dreef heb je daar gevonden, mooi met dat licht en schaduw
Voor mij persoonlijk mocht de omzetting wat meer pit hebben, maar dat is kwestie van smaak uiteraard
In ieder geval een mooie locatie met veel potentieel voor andere momenten van de dag, denk zelfs dat 'm ook mooi is in kleur indien niet overbelicht
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooie foto. De dreef geeft nu inderdaad mooie schaduwen, maar ik hou toch van wat kleur in de lente en de herfst.Mvg Philip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtHier zou kleur het misschien beter doen ? Toch heel interessant onderwerp !bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtIk ben blij dat men nieuwsgierig is naar de kleurenversie maar ik heb nu gekozen voor zw/w.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtIk ben blij dat men nieuwsgierig is naar de kleurenversie maar ik heb nu gekozen voor zw/w.
Maar je hebt gelijk hoor, als TS zijnde bepaal je zelf wat je wilt laten zien
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi fris beeld en mooie omzetting naar bw... ideetje, ik zou de lichte bovenkant wat temperen met een donkere filter, want nu wordt mijn blik naar de lichte bovenkant getrokken terwijl je eigenlijk naar het einde van de dreef zou moeten geleid worden... just a thought...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtHeel mooi fris beeld en mooie omzetting naar bw... ideetje, ik zou de lichte bovenkant wat temperen met een donkere filter, want nu wordt mijn blik naar de lichte bovenkant getrokken terwijl je eigenlijk naar het einde van de dreef zou moeten geleid worden... just a thought...
Comment
-
-
Prachtige locatie, mooie verdeling pad-stammen-gebladerte. Maar ik vind de omzetting wat "te braaf".
Comment
-
Over z/w, of de omzetting ga ik het zeker niet hebben. Dat is de keuze van T.S.
Mooi diep laantje. Om wat meer de diepte in te "vallen" had ik onder de stammen afgesneden.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment