Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kapel van Horst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Kapel van Horst
Mooie opname, knappe blend
Doch wringt er iets aan het beeld, lijkt alsof de lucht niet bij het moment past, weet niet hoe uit te leggen
In ieder geval een hele mooie wolkenlucht, wel spijtig van al die strepen
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht....... de voorzijde wordt belicht door de noordzijde...
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Je had wel speciaal licht op dat moment !
Misschien zijn de schaduwen iets teveel opgetrokken
In werkelijkheid staat het kapelletje wel waterpas dacht ik, ik zal het tijdens 1 van mijn fietstochtjes eens nametenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
De compositie is mooi, de rest................ beetje ernstig blijven graag en alles vertellen als je zoiets post.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
gemengde commentaren hier, maar ik vind het toch een heel mooi plaatje hoor
prachtige schakeringen in de lucht, heel mooi hoe de wolken richting het onderwerp lijken te wijzen. plaatje heeft wat HDR looks maar vind dat niet storen in deze...
het kapelletje en de boom die wat uit elkaar lijken te staan geven mij een indruk van grootsheid die wel past binnen de foto vind ik...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Indrukwekkende kleuren, al denk ik dat er redelijk veel peper en zout is gebruikt. Maar dat mag, dat is ieders vrijheid.
Ik begrijp alleen niet dat de boom aan deze kant ook zoveel licht op de bladeren kan hebben? Teruglezend zag ik dat André eigenlijk hierover ook al een opmerking had geplaatst.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door josdevos Bekijk berichtBedankt voor de positieve commentaren, voor de twijfelaars voorkant is uitgelicht met flits.
Denk eerlijk gezegd na mijn reactie en nog regelmatig eens te komen kijken, dat ik toch bij mijn eerste gedacht blijf en dat het totale plaatje niet klopt
Toch hier en daar een halo te zien rond de boom vooraan maar ook rond de bomen in de achtergrond.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ook bij deze, net zoals je vorige trouwens met de Melkweg, het totale plaatje plak en knipwerk is
Niemand zal er je voor beoordelen trouwens als je eerlijk bent, maar het geheel ziet er net zoals de vorige met de Melkweg totaal nep uit
Trouwens, komt de lucht je niet bekend voor ?
Photo about Weather with cloudy sky behind american flag blowing in the wind in summer. Image of blue, single, flying - 167226480
Zo kunnen we nog wel even doorgaan hoor
Ik zeg altijd, eerlijk duurt het langst ;-)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtBedankt voor de toelichting Jos , ik ben één van de "twijfelaars" blijkbaar
Denk eerlijk gezegd na mijn reactie en nog regelmatig eens te komen kijken, dat ik toch bij mijn eerste gedacht blijf en dat het totale plaatje niet klopt
Toch hier en daar een halo te zien rond de boom vooraan maar ook rond de bomen in de achtergrond.
Ik heb nog steeds het gevoel dat ook bij deze, net zoals je vorige trouwens met de Melkweg, het totale plaatje plak en knipwerk is
Niemand zal er je voor beoordelen trouwens als je eerlijk bent, maar het geheel ziet er net zoals de vorige met de Melkweg totaal nep uit
Trouwens, komt de lucht je niet bekend voor ?
Zo kunnen we nog wel even doorgaan hoor
Ik zeg altijd, eerlijk duurt het langst ;-)
grts
SiegGroeten Andre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtVraag me ook af hoe een zonsondergang in het zuiden kan?bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Als ik het waarheidsgehalte achter de foto wegdenk blijft er in ieder geval een heel mooie foto over.
Comment
Comment