Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel van Horst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kapel van Horst

Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
    Als ik het waarheidsgehalte achter de foto wegdenk blijft er in ieder geval een heel mooie foto over.
    Denk de lucht van Luminar 4 even weg, nog zo mooi?

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Denk de lucht van Luminar 4 even weg, nog zo mooi?
      Met Luminar en, naar ik begrijp, de bibliotheek daarvan ben ik onbekend. Dat maakt het kijken naar de foto anders. Ik ken de kapel niet en ook de set beschikbare achtergrond luchten niet dus zie ik een foto die mij wel aanspreekt.
      http://www.smuttynose.nl

Comment

Snap eerlijk gezegd niet waarom deze foto's hier nog steeds zichtbaar mogen zijn
        De persoon zijn opnames zijn stuk voor stuk aangepast met opnames die hij gevonden heeft o.a. in adobe stock
        Of hij ze betaald heeft dat weet ik niet, heb er eerlijk gezegd mijn twijfels over als je zo liegt tegen de mensen.
        Er staat er zelfs eentje van een drietal weken geleden in de HOF van hem, een samengesteld beeld van meerdere opnames die je ook op het net terugvind als individuele opnames.
        Hij heeft nu wel een Ban gekregen maar naar mijn principe zouden dan ook de opnames mogen verdwijnen, want het blijven beelden van anderen

grts
        Sieg
        Last edited by Sieg; 22 juni 2020, 00:44.
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Inderdaad Sieg, maar ik zou alleen de HoF foto's verwijderen en een opvolger, bij het stemmen van het HoF team, zijn plaats laten innemen.
          Hopelijk is hij voor lang gebanned is want die gaat wat meemaken mocht hij terug komen denk ik.

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Inderdaad, dergelijke beelden zouden beter verdwijnen wil BD geloofwaardig overkomen !
            Dat gebeurde destijds toch wel met de beelden van die Canadese.

De leugen van de auteur naar mij toe en mijn reactie daarop wat later die zijn blijkbaar wel verdwenen...

WAT HEB IK FOUT GEDAAN !!!
            Last edited by Frakske; 22 juni 2020, 08:05.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Inderdaad, dergelijke beelden zouden beter verdwijnen wil BD geloofwaardig overkomen !

De leugen van de auteur naar mij toe en mijn reactie daarop wat later die zijn blijkbaar wel verdwenen...

Inderdaad Frans alles wat ze toen gepost had hebben we verwijderd en dan kregen we verwijten van leden die er ook niks van begrepen.
              Ik ga ervan uit dat het BD team nog aan het overleggen is welke strafmaat ze gaan bepalen en dat de bedrieger een "voorlopige" ban heeft gekregen.
              Je bent echter niet alleen die door deze bedrieger bij de neus is genomen.
              De foto van de kapel van Horst zat zo duidelijk onnatuurlijk in elkaar dat het de ogen uit stak en daarop heb ik gezegd dat hij dat wel mocht doen (achtergrond van Luminar gebruiken) maar dat hij de leden daarvan had moeten vertellen.
              Nogmaals laat de moderatoren en de RvB in alle rust beslissen en de juiste sanctie zal wel genomen worden, ik heb er alle vertrouwen in omdat ik die historie met de Canadese als moderator heb mee gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

Admin Note
                Ik heb de logs even bekeken en in dit topic is er niets verwijderd.
                Waarschijnlijk bedoel je reactie in het verwijderde topic met de flamingo's
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik kan niks bewijzen, nu heb ik echt wel een "kluitje in 't riet gevoel"
                  Last edited by Frakske; 24 juni 2020, 11:27.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X