Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

over the rainbow + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] over the rainbow + up

dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 6 april 2020, 23:07. Reden: voorgrond

Re: over the rainbow

Verrassend van kleuren. Het onderste gedeelte stoort me in de balans, de samenstelling van het beeld Patrick.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Verrassend van kleuren. Het onderste gedeelte stoort me in de balans, de samenstelling van het beeld Patrick.
      ik had ook dat gevoel Raymond ,en had overwogen de camera wat hoger te houden maar dan kwam de lijn van de waterval te laag te liggen ,ik zou ook een 16/9 formaat kunnen maken al ben ik ik nogal een trouwe 2/3 fan ,maar miss zet ik wel een up
      Last edited by bopatje; 6 april 2020, 23:07.

Comment

bij deze een up geplaatst en de voorgrond wat minder druk gemaakt

Comment

Re: over the rainbow + up

ik vind vooral de waterval zo prachtig vallen, en weet niet of ik die in BW versie beter tot zijn recht zou zien komen, just a thought...
          ik volg wel ivm de voorgrond, beter in de update!
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Prachtig beeld wederom Patrick, een pareltje
            Jullie hebben wel de mooiste momenten afgewacht lijkt me, heel veel tijd ingestoken ter plaatse
            Zal een schitterend fotoalbum worden en een sterke tentoonstelling !
            Ook misschien eens nadenken om een fotoboek uit te brengen voor verkoop met al die pareltjes die je al hebt gemaakt door de jaren heen

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Voor mij de eerste versie.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Prachtig, en zeker met die mooie regenboog.
                Ik heb toch een voorkeur voor de versie met voorgrond. Geeft diepte, en bij de andere wordt je gelijk de foto ingesmeten, a.h.w.
                Maar in beide gevallen een prachtige sluitertijd , voor de waterval.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Working...
                X