Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Verrassend van kleuren. Het onderste gedeelte stoort me in de balans, de samenstelling van het beeld Patrick.
ik had ook dat gevoel Raymond ,en had overwogen de camera wat hoger te houden maar dan kwam de lijn van de waterval te laag te liggen ,ik zou ook een 16/9 formaat kunnen maken al ben ik ik nogal een trouwe 2/3 fan ,maar miss zet ik wel een up
ik vind vooral de waterval zo prachtig vallen, en weet niet of ik die in BW versie beter tot zijn recht zou zien komen, just a thought...
ik volg wel ivm de voorgrond, beter in de update!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Prachtig beeld wederom Patrick, een pareltje
Jullie hebben wel de mooiste momenten afgewacht lijkt me, heel veel tijd ingestoken ter plaatse
Zal een schitterend fotoalbum worden en een sterke tentoonstelling !
Ook misschien eens nadenken om een fotoboek uit te brengen voor verkoop met al die pareltjes die je al hebt gemaakt door de jaren heen
Prachtig, en zeker met die mooie regenboog.
Ik heb toch een voorkeur voor de versie met voorgrond. Geeft diepte, en bij de andere wordt je gelijk de foto ingesmeten, a.h.w.
Maar in beide gevallen een prachtige sluitertijd , voor de waterval.
Comment