Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snowgraves

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] snowgraves

miss minder gepast in dit mooie weer ,of miss zelfs in deze moeilijke tijden .
    Maar wou toch dit beeld laten zien ,lente beelden heb ik nog niet en ons verplaatsen mogen we niet .
    Hopelijk blijft het niet te lang uit om ons normale leven weer op te pikken, al vrees ik dat het nog een tijdje zal duren
    op vele plaatsen in Ijsland worden mensen begraven gewoon zonder zerk maar gewoon een heuvel graszoden ,zodat men het gevoel heeft dat we opgaan in de natuur , geen dure zerken maar meestal hier en daar een houten kruisje

grote versie na dubbelklik

dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 5 april 2020, 16:47.

Re: snowgraves

Mooi rustig beeld
    https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Aha, toch terug Winterse taferelen kunnen prachtig zijn waarvan hier een voorbeeld zonder veel franjes
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prachtig!

Comment

Mooie rustige sneeuw/winterfoto.
          Het verhaal vertelt genoeg.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Aha, toch terug Winterse taferelen kunnen prachtig zijn waarvan hier een voorbeeld zonder veel franjes
            nooit weggeweest Raymond ,had alleen een moeilijk momentje

Comment

Prachtig beeld wederom Patrick, mooi hoe je die details in de sneeuw gekregen hebt in de voorgrond
              Hele sterke belichting om tot dit resultaat te komen

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Schitterend belicht! Mooie details !

Comment

is zeker knap belicht ... de sneeuw is nu daadwerkelijk "wit" he .... en niet zoals zovele fotos van sneeuwlandschappen een grijze kleur .... dus ook 1 of 2 stops overbelicht ...?
                  [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
                    is zeker knap belicht ... de sneeuw is nu daadwerkelijk "wit" he .... en niet zoals zovele fotos van sneeuwlandschappen een grijze kleur .... dus ook 1 of 2 stops overbelicht ...?
                    Ik hou constant het histogram in het oog , en hou de hooglichten tegen de grens aan van overbelichting en idd bij sneeuw zit men al snel aan 2 stops overbelichting [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn T8116 met Tapatalk

Comment

Mooi hoor, ik had op het eerste zicht niet door wat die bobbels voorstelden.
                      Als je zo met Allerheiligen je chrysanten wil gaan plaatsen dan heb je zoekwerk

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                      Ik hou constant het histogram in het oog , en hou de hooglichten tegen de grens aan van overbelichting en idd bij sneeuw zit men al snel aan 2 stops overbelichting [emoji6]
                      eigenlijk is dat niet overbelicht hé maar 2 stops helderder dan neutraal grijs overbelicht zou irreëel overkomen
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Mooi hoor, ik had op het eerste zicht niet door wat die bobbels voorstelden.
                        Als je zo met Allerheiligen je chrysanten wil gaan plaatsen dan heb je zoekwerk
                        klopt wat histogram betreft ,verkeerd uitgelegd ,is gewoon 2 stops meer belichten (niet overbelichten )

Comment

Working...
                        X