Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dit zijn voor mij 2 foto's, ééntje teveel. Apart zijn ze heel prachtig
ik volg ergens wel, mijn oog knippert van het blad (prachtig) naar de waterval in de achtergrond (ook prachtig) en kan niet goed kiezen waar naar te kijken..
maar verder wel een fantastische beheersing van de plaat wederom!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Dit zijn voor mij 2 foto's, ééntje teveel. Apart zijn ze heel prachtig
Kan hier alleen maar in volgen
Waarbij je in je andere opnames steeds een geheel kreeg door de beelden samen te voegen zie ik hier twee, weliswaar hele mooie opnames
Knap gedaan, maar het is zeker een hele reis, van onder naar boven.
Het scheelt al wel, als je een stukje hoger dan de rots , bovenop de waterval afsnijdt ?
Dank voor de feedback heren! Dit was een experimenteel shot wat eigenlijk is geschoten als een simpele test. De uitkomst geeft wisselende meningen, waar ik blij om ben want zo kan ik die kennis weer meenemen in mijn volgende shoots.
Comment