Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als totaal beeld vind ik deze mooier dan je vorige...alleen de lucht is hier dan weer minder mooi...
Niettemin toch weer eentje om duimen en vingers af te likken...
Had ik de vorige niet gezien, dan had ik deze heel mooi gevonden, je had misschien beter eerst deze gepost en dan de vorige. Bij 3 hadden we dan schitterende vooruitzichten gehad. Alleen maar om te zeggen dat de 2e er voor mij bovenuitsteekt. Ik had hier onmiddellijk ook het felle kleurtje verwacht
Ik weet het, het gaat over zelfde locatie en zoals GR Raymond al zei iedere foto staat op zijn eigen, ik tracht weer te geven wat ik op het moment zag en hoe het licht was, bij de eerste zat de zon over de ganse vlakte waardoor het zand wat lichter toonde, ik wilde dit niet geforceerd donkerder maken omdat de meeste foto's zo zijn, bij de 2de foto, deze dus, zit je met schaduwen door de heuveltjes, waardoor er donkerder delen ontstaan, ik heb ze niet bewust donkerder gemaakt en ook niet willen ophelderen er zit nog juist genoeg detail in. Eerlijk gezegd vind ik het wat jammer dat er altijd vergeleken wordt met de vorige post, ik wou nog een derde posten maar ga dat niet meer doen. Toch dank voor het reageren.
Comment