dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
het geel/oranje gras deel 2
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: het geel/oranje gras deel 2
Als totaal beeld vind ik deze mooier dan je vorige...alleen de lucht is hier dan weer minder mooi...
Niettemin toch weer eentje om duimen en vingers af te likken...
Groetjes
Freddy
-
Vind hier de lucht juist wel mooi.
de voorgrond mag iets lichter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtOok erg mooi maar ik ben meer fan van de vorige omwille van de dynamiek die dat beeld ook uitstraalde
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtEen foto presenteert zich op zichzelf, maak dus geen vergelijkingen. Prima natuuropname met afwisseling in elementenGroeten Andre
Comment
-
Mooi beeld, kleuren, compositie, ...
Comment
-
Ook heel mooi Patrick en inderdaad zo bedoelde ik eigenlijk de afwerking van het zand in je vorige, of mss net iets tussenin
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Had ik de vorige niet gezien, dan had ik deze heel mooi gevonden, je had misschien beter eerst deze gepost en dan de vorige. Bij 3 hadden we dan schitterende vooruitzichten gehad. Alleen maar om te zeggen dat de 2e er voor mij bovenuitsteekt. Ik had hier onmiddellijk ook het felle kleurtje verwacht
Comment
-
Ik weet het, het gaat over zelfde locatie en zoals GR Raymond al zei iedere foto staat op zijn eigen, ik tracht weer te geven wat ik op het moment zag en hoe het licht was, bij de eerste zat de zon over de ganse vlakte waardoor het zand wat lichter toonde, ik wilde dit niet geforceerd donkerder maken omdat de meeste foto's zo zijn, bij de 2de foto, deze dus, zit je met schaduwen door de heuveltjes, waardoor er donkerder delen ontstaan, ik heb ze niet bewust donkerder gemaakt en ook niet willen ophelderen er zit nog juist genoeg detail in. Eerlijk gezegd vind ik het wat jammer dat er altijd vergeleken wordt met de vorige post, ik wou nog een derde posten maar ga dat niet meer doen. Toch dank voor het reageren.
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Mooi hoe de grassen afsteken tegen de mooie zwarte duintjes.
Prachtig om door te klikken. Dan komt de structuur van de bergen mooi tevoorschijn.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment