Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
topfoto, vind hem nog beter dan de vorige, buiten de rotsen aan de horizon maakt de textuur van het water vooraan deze foto voor mij
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Dit is zeker ook een hele mooi. Dezelfde plaats, maar een totaal andere foto.
Prachtige compo, die je automatisch naar de stacks toe leiden. Ook de vallende golf is prachtig.
Val in dit geval Bouk bij, dat het licht nogal fel is. Ik zou hier zeker een blend hebben gemaakt. (was het maar waar, dat ik daar was)
Dit is zeker ook een hele mooi. Dezelfde plaats, maar een totaal andere foto.
Prachtige compo, die je automatisch naar de stacks toe leiden. Ook de vallende golf is prachtig.
Val in dit geval Bouk bij, dat het licht nogal fel is. Ik zou hier zeker een blend hebben gemaakt. (was het maar waar, dat ik daar was)
Johan dit is al een blend van 5 belichtingen, de felheid heb ik al iets naar beneden bijgesteld, maar ik vind zelf dat ik daar niet mag in overdrijven, het is tenslotte fotograferen recht tegen het licht in [emoji6]. Dank voor het meedenken [emoji4]
Comment