dank om te kijken en ook de eventuele reacties
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sunset on the black Beach 105mm
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: sunset on the black Beach 105mm
Ik vind ze beiden mooi, met een lichte voorkeur voor deze. Ik hou wel van het sprankelende
Comment
-
Tjah, schitterende plaat zeg Patrick, wat een sfeer en wat een moment
Dat wordt waarschijnlijk weer een HOF
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
topfoto, vind hem nog beter dan de vorige, buiten de rotsen aan de horizon maakt de textuur van het water vooraan deze foto voor mijde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Heel mooi al zou ik het felle licht wat temperen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Dit is zeker ook een hele mooi. Dezelfde plaats, maar een totaal andere foto.
Prachtige compo, die je automatisch naar de stacks toe leiden. Ook de vallende golf is prachtig.
Val in dit geval Bouk bij, dat het licht nogal fel is. Ik zou hier zeker een blend hebben gemaakt. (was het maar waar, dat ik daar was)Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtDit is zeker ook een hele mooi. Dezelfde plaats, maar een totaal andere foto.
Prachtige compo, die je automatisch naar de stacks toe leiden. Ook de vallende golf is prachtig.
Val in dit geval Bouk bij, dat het licht nogal fel is. Ik zou hier zeker een blend hebben gemaakt. (was het maar waar, dat ik daar was)
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtHeel mooi gedaan! Deze geniet ook mijn voorkeur omwille van het licht en de inrollende golven.
Comment
Comment