Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
sfeervol beeld, mooi kleurgamma. Panoformaat past hier perfect.
Jammer dat er amper iets van schakering is op de eilandband (ook niet op het groot formaat), maar ik besef wel dat dit normaal is, gelet op de stand van de zon.
prachtig.
Mooi Raf, goed vastgelegd al mis ik wel iets in de voorgrond
Op mijn scherm is nog ruim voldoende detail en kleuren te zien in de groene omgeving, dit zal uiteraard scherm afhankelijk zijn aan Cor z'n opmerking te lezen
Mooi Raf, goed vastgelegd al mis ik wel iets in de voorgrond
Op mijn scherm is nog ruim voldoende detail en kleuren te zien in de groene omgeving, dit zal uiteraard scherm afhankelijk zijn aan Cor z'n opmerking te lezen
grts
Sieg
Bedankt reeds voor de snelle reacties Cor en Siegfried.
Inderdaad, een bootje of een aanlegsteiger op de voorgrond zouden mooier geweest zijn maar dit is één van de duizend(en) meren in het ruige binnenland en zonder enig teken van menselijke aanwezigheid. Zeg maar "in the middle of nowhere".
Daarom heb ik de trage snelheid gebruikt (1/10) om vooraan een redelijk egaal beeld te krijgen met nog iets van structuur erin.
Dit om de wijdsheid en het desolate te benadrukken.
Grts,
Raf.
Prachtig moment, Raf. Mooi minimalistisch.
Als ik met de curve de hooglichten (op de juiste plaats) naar beneden trek, komt er nog veel meer kleur tevoorschijn.
Bedankt voor de reacties en tips!
In plaats van aan deze te sleutelen heb ik een andere geplaatst. Een foto van dezelfde locatie maar toch een andere hoek. Daarbij heb ik rekening gehouden met deze tips (horizon centraal en hooglichten naar beneden). Titel:Southwest Pond @sunset II.
Grts,
Raf.
Comment