Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een breed landschap waarvan de top vooraan als schildwacht dient dus een verdienstelijke inhoud. De horizon in de diepte mocht wat mij betreft horizontaal lopen !
Mooie locatie Christel, de afwerking vind ik persoonlijk nogal contrastrijk
Met bovenstaande tips zou de opname nog verandert kunnen worden, is uiteraard je eigen keuze
de besneeuwde top staat er mooi op, vind ik. Contrasteert goed met de donkerblauwe lucht (inderdaad misschien wat te donker, maar dit versterkt de aandacht voor de sneeuw).
Mocht ik di bewerken, dan had ik de sneeuw op de voorgrond wat helderder gemaakt (eigen smaak !!)
Het enige wat me wat stoort, is de horizon die niet horizontaal loopt. Misschien is dit gedaan om de helling van de top beter te laten uitkomen, maar de schuinstand valt me als kijker erg op.
Maar het geheel vind ik erg mooi en rustgevend.
Prachtige foto, met inderdaad prachtig detailrijk sneeuw.
Als je zo hoog bent geklommen is dat voor je gevoel de ultieme beloning, om het dak van de wereld, zo mooi op de plaats te kunnen zetten.
De horizon ?
Wel spijtig dat je nu een heel deel kwijt bent van de linkse kant Christel, de rots is nu meer aangesneden en rechts komt er nu een ander stuk rots zich in beeld wringen
Maar qua horizon komt het inderdaad beter over, al is dat altijd moeilijk vind ik als er eigenlijk geen horizon te zien is zoals hier
Wel spijtig dat je nu een heel deel kwijt bent van de linkse kant Christel, de rots is nu meer aangesneden en rechts komt er nu een ander stuk rots zich in beeld wringen
Maar qua horizon komt het inderdaad beter over, al is dat altijd moeilijk vind ik als er eigenlijk geen horizon te zien is zoals hier
grts
Sieg
Terechte opmerking over het verlies aan beeld.
Mocht je alles meer willen behouden , als in de originele, zou ik WARP gebruiken.
De Nederlandse naam weet ik niet, omdat ik altijd een Engelstalige versie gebruik. (i.v.m. tutorials etc)
Succes, Christel.
Terechte opmerking over het verlies aan beeld.
Mocht je alles meer willen behouden , als in de originele, zou ik WARP gebruiken.
De Nederlandse naam weet ik niet, omdat ik altijd een Engelstalige versie gebruik. (i.v.m. tutorials etc)
Succes, Christel.
Comment