Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Spijtig van dat blauw zeil, maar ja, het ligt daar dan ee.
Mooie realistische kleuren.
Dat blauwe zeil heb ik er bewust ingelaten omdat ik het verschil in kleur net een meerwaarde vind...just my 2 cts. he...gelukkig dat smaken verschillen
Het is avond, fris wellicht. De schoonheid is als een blos op de wangen van
een jong meisje en de dag gaat langzaam dood. Maar we treuren niet want
morgen zegt ze, morgen wordt het beter. En mooier wordt het nooit.
Heel mooi Eddy
Vind de kleuren oranje en blauw altijd goed bij elkaar passen, zo ook hier
Het zijn nu eenmaal complemnetaire kleuren en die passen gewoon bij elkaar
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Dat blauwe zeil heb ik er bewust ingelaten omdat ik het verschil in kleur net een meerwaarde vind...just my 2 cts. he...gelukkig dat smaken verschillen
Smaken verschillen inderdaad, persoonlijk dat blauwe zeil teveel aandacht trekken, terwijl de horizont DE aandachtstrekker is.
Sorry Eddy, veel respect voor uw fotografie en dat weet je wel maar ik geef altijd mijn eerlijke mening.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Smaken verschillen inderdaad, persoonlijk dat blauwe zeil teveel aandacht trekken, terwijl de horizont DE aandachtstrekker is.
Sorry Eddy, veel respect voor uw fotografie en dat weet je wel maar ik geef altijd mijn eerlijke mening.
Ik geloof onmiddellijk dat dit uw eerlijke mening is. Wel dan heeft u ook de
plicht om die 'zo' neer te schrijven, want dan is uw oordeel waardevol. Vaak
wordt er te veel geschreven wat mensen willen lezen.
Mij stoorde dat blauwe zeil niet, vooral omdat het er zonder een te perfecte
foto zou zijn, en daar zijn er beangstigend veel van.
Dus waardering voor uw punt van kritiek, én voor de visie van de fotograaf.
Respect.
Comment