Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oude postkaart, nieuwe foto
Collapse
X
-
-
Re: Oude postkaart, nieuwe foto
spreekt me meer aan dan de kleurversie van enkele dagen geleden. Kleur en scherpte hier (of eerder : gebrek aan) komt beter overeen met de sfeer die je met dergelijk panorama wil weergeven.
knapmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtKnappe compo. Ook de afwerking past bij het beeld. Maar vind het gebrek aan scherpte wel een storend.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooi en de bewerking is perfect passend bij het onderwerp
Opname is wat minder scherp, doch vind ik het hier niet echt storend omdat het een analoge opname zou kunnen zijn en een verweerde prentkaart ervan
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk berichtMooie omzetting, de wat mindere scherpte is hier geen probleem
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHeel mooi en de bewerking is perfect passend bij het onderwerp
Opname is wat minder scherp, doch vind ik het hier niet echt storend omdat het een analoge opname zou kunnen zijn en een verweerde prentkaart ervan
grts
Sieg
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk berichtHeel goed gedaan. Roept inderdaad heel goed de sfeer op van die oude postkaarten. Gebrek aan wat scherpte hoort daar ook bij en stoort me niet.
Comment
Comment