Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
gewoonlijk gaat mijn voorkeur naar beelden waar meer aandacht gaat naar minder onderwerpen. Maar hier kies ik toch resoluut voor het eerste beeld omdat de context er duidelijker naar voor komt. Met of zonder het bootje, maakt voor mij niet uit, maar het totaalbeeld geeft meer info en sfeer.
Hele mooie beelden, vind ze beiden knap doch gaat mijn voorkeur uit naar de gecropte versie zonder bootje
Bij de andere wordt mijn aandacht meer getrokken naar het overbelichte deel en wordt daardoor het prachtige landschap wat in het donker geduwd
Maar beide mooi in een reeks of album
Hele mooie beelden, vind ze beiden knap doch gaat mijn voorkeur uit naar de gecropte versie zonder bootje
Bij de andere wordt mijn aandacht meer getrokken naar het overbelichte deel en wordt daardoor het prachtige landschap wat in het donker geduwd
Maar beide mooi in een reeks of album
grts
Sieg
Ik volg Sieg. Tweede foto pikt net hetgene uit waar je de aandacht op wil hebben.
Mooi onderwerp, en zeker met die mooi lichtstraal op de berg. Wel een gevecht met het licht, wat je m.i. niet hebt gewonnen. Bij zo'n zonnestand heb je meer licht op de bergen. (waar de straal niet op schijnt)
Comment