Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Atlantikwall Batterij Aachen - Raversijde
Collapse
X
-
-
Re: Atlantikwall Batterij Aachen - Raversijde
De foto spreekt mij niet aan, maar ik wil wel gezegd hebben dat de sfeer heel mooi bij het onderwerp past.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
-
dit materieel lijkt me toch wat modern om uit WW I te stammen ?
inderdaad dreigende wolken bij een dreigend onderwerp maar van de batterij zie ik eigenlijk niets.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtdit materieel lijkt me toch wat modern om uit WW I te stammen ?
inderdaad dreigende wolken bij een dreigend onderwerp maar van de batterij zie ik eigenlijk niets.
De ATLANTIKWALL in Raversyde is een van de best bewaarde delen van de Duitse verdedigingslinie, met meer dan zestig bunkers, open en ondergrondse gangen, observatieposten en geschutstellingen, gebouwd ... Deze locatie is gekend als Batterij Aachen, kind moest toch een naam hebbenGroeten Andre
Comment
-
Inderdaad eentje met een oorlogsluchtje aan,
dan zullen er straks kanonnekes komen ook zeker hé
tussen dit domein en de luchthaven ligt nog een mooi wandelgebiedje.Last edited by Frakske; 23 januari 2020, 16:56.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk berichtDit is nochtans materiaal uit WOII, denk dat je eens bij gelegenheid moet gaan zien in het Domein Raversijde.
De ATLANTIKWALL in Raversyde is een van de best bewaarde delen van de Duitse verdedigingslinie, met meer dan zestig bunkers, open en ondergrondse gangen, observatieposten en geschutstellingen, gebouwd ... Deze locatie is gekend als Batterij Aachen, kind moest toch een naam hebbenmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Knappe afwerking die heel passend is bij het onderwerp
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtKnappe afwerking die heel passend is bij het onderwerp
grts
Sieg
Mvg.
Jean-Luc.
Comment
Comment